Ponad 2 miliardy użytkowników aktywnie korzysta z Instagrama. I aż 80% z nich wykorzystuje aplikację do znalezienia produktu lub usługi, która ich zainteresowała. Z tych danych wynika, że Instagram jest obecnie najlepszym portalem do tworzenia i promowania marki osobistej w sieci. Era cyfrowa, zdominowana przez estetykę wizualną, gdzie twórcy muszą kreatywnie zabiegać o uwagę odbiorcy. To idealne medium do prezentacji talentów, projektów i osiągnięć. Umiejętnie korzystając z Instagrama, architekci mogą zamieszczać na nim portfolio oraz nawiązywać kontakt z innymi miłośnikami designu a także – poszerzać bazę klientów.
Wśród platform społecznościowych to Facebook ma największą ilość użytkowników, jednak to Instagram jest zdecydowanie lepszym narzędziem wizualnym, z którego mogą korzystać architekci i projektanci. Ogromne znaczenie mediów społecznościowych jest jednak często niedoceniane – zmieniają sposób pracy, łączą ludzi i pomagają nawiązać owocne współprace i pozyskiwanie zleceń. Profesjonaliści z branży projektowej mogą dzielić się osiągnięciami i pracą z odbiorcami na całym świecie, dzięki czemu poszerzają się ich perspektywy zawodowe.
Instagram może stać się też niewyczerpanym źródłem inspiracji. Architekci i projektanci mogą śledzić konta i hasztagi innych twórców, aby być na bieżąco z nowościami, trendami branżowymi, materiałami i świeżymi pomysłami. Codzienna dawka kreatywności sprawi, że praca osób z branży będzie zawsze aktualna i zgodna z aktualnymi trendami.
Oprócz budowania swojego portfolio i nawiązywania nowych kontaktów i poszukiwania inspiracji, architekci i projektanci mogą wykorzystać Instagram do budowania i promocji swojej marki osobistej. Spójna wizualnie, dobrze dopracowana i przygotowana treść, która zaangażuje odbiorców z podobną estetyką. Silna marka osobista architekta i projektanta wzbudza zaufanie i wiarygodność wśród innych profesjonalistów i wykonawców w branży, klientów i obserwatorów.
Podczas bezpłatnego webinaru OKK!design design „Moc Instagrama. Jak zbudować wizerunek marki” prowadzący odpowiedzą na pytania o korzyści, jakie daje budowanie marki na Instagramie. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać funkcje Instagrama i zaistnieć w wysoko konkurencyjnym uniwersum designu online. Jak dotrzeć i pozyskać klienta przez Instagrama? Co wyróżnia atrakcyjne profile dla użytkowników i czy projektanci mogą zarobić dzięki portalom społecznościowym?
Na te oraz inne pytania poznamy odpowiedź na bezpłatnym webinarze OKK!design „Moc Instagrama. Jak zbudować wizerunek marki” już 6.11.2023 o godz. 12:00. Link do bezpłatnej rejestracji: https://tiny.pl/clw15.
W dyskusji wezmą udział Małgorzata Liebhart i Ada Skwira, prowadzące pracownie WZ STUDIO. Od 2014 roku tworzą i realizują projekty wnętrz, występują w programach telewizyjnych i mediach jako ekspertki z branży architektury wnętrz. Małgorzata Liebhart i Ada Skwira są także aktywne w sieci – profil pracowni na Instagramie obserwuje już prawie 50 000 internautów.
Mecenasem wydarzenia jest marka Samsung. Jej eksperci opowiedzą o możliwościach personalizacji ich sprzętów RTV i AGD, dzięki którym architekci mogą realizować wyjątkowe projekty.
AGENDA SPOTKANIA:
12.00 – powitanie widzów – Olga Kisiel-Konopka, OKK! PR
12.05 – Bespoke Home - personalizacja urządzeń - Mateusz Kazula - Samsung
12.30 – Moc Instagrama. Jak zbudować wizerunek marki - Małgorzata Liebhart i Ada Skwira - WZ Studio
13.10 – pytania na forum od widzów