Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny. Podczas trwania wydarzenia miała miejsce wyjątkowa atmosfera, która połączyła miłośników wyjątkowego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach wydarzenia odbyło się spotkanie z gośćmi specjalnymi: Ewą Ewart, znaną dziennikarką i reżyserką filmów dokumentalnych, oraz Magdą Atking makijażystką i malarką, której historia stała się przewodnim tematem nagrodzonego filmu dokumentalnego.
W wydarzeniu wzięło udział wielu gości, wśród których znaleźli się partnerzy biznesowi, architekci, projektanci wnętrz oraz długoletni przyjaciele i klienci DOMOTEKI. Uczestnicy wspólnie świętowali 18 lat istnienia placówki. W takcie trwania wydarzenia towarzyszyła wyjątkowa atmosfera, a uczestnicy oprócz celebrowania jubileuszu mogli wziąć udział w inspirujących rozmowach i wymianie doświadczeń. DOMOTEKA jest miejscem łączącym pasję do sztuki i wzornictwa z najwyższej klasy designem. Współpracuje z czołowymi markami premium i architektami, dzięki czemu uznawana jest za lidera na rynku multibrandowych centrów wnętrzarskich. Partnerem spotkania była marka LEO, która w swojej ofercie zawiera obrazy natury wykonane z lotu ptaka przez najlepszych fotografów. Realizm i sensualność ukazano za pomocą technologii DeePrint. Jest to autorski patent nadający poczucie przestronności, wyczuwalnej pod opuszkami palców.
Podczas trwania wydarzenia miała miejsce inspirująca rozmowa na temat nagrodzonego Złotym Delfinem w Cannes filmu „Bez retuszu”. Dokumentuje on walkę Magdy Atkins z rakiem piersi. Ewa Ewart opowiedziała o wyzwaniach i emocjach towarzyszących opowieści, która nie tylko prezentowała trudności związane z chorobą ale przede wszystkim niesie ze sobą nadzieję.
Bohaterka dokumentu przedstawiła swoją drogę do zdrowia, a także siłę wsparcia przyjaciół i sztuki , dzięki którym bohaterka przetrwała najgorsze momenty. Jej zdaniem kluczowe jest nie tylko odpowiednie leczenie medyczne, ale również odnalezienie wewnętrznej siły poprzez sztukę i życzliwość otaczających ją ludzi. Jej pełna emocji i determinacji historia stanowi inspirację do refleksji.
Po spotkaniu uczestnicy zapoznali się z najnowszą kolekcją obrazów LEO. Marka wpisuje się w trendy nowoczesnego designu, jednocześnie wspierając artystyczne inicjatywy oraz promuje twórczość inspirującą do odmiennego spojrzenia na otaczającą nas naturę. Prezentowane dzieła przyciągnęły uwagę, wzbudzając zainteresowanie gości i jednocześnie stanowiąc doskonałe połączenie z obrazami Magdy Atkins oscylującymi wokół kobiecości, emocji i siły wizualnego przekazu. Niebawem obraz Magdy Atkins „Odwaga” oraz dzieło LEO Aqua Aranea autorstwa Marka Biegalskiego zostaną wystawione na aukcji, z której dochód zostanie przeznaczony na działania Fundacji OnkoCafe.
W trakcie wieczoru uczestnicy podkreślali znaczenie DOMOTEKI nie tylko w przestrzeni handlowej, ale i również jako miejsce inspiracji, edukacji i spotkań dla profesjonalistów z branży. Jubileusz był doskonałą okazją do zacieśniania relacji biznesowych oraz do wspólnego świętowania sukcesów i współpracy, która była budowana na przestrzeni lat. Wśród gości nie zabrakło także przedstawicieli mediów, co podkreśliło znaczenie DOMOTEKI dla polskiego rynku wnętrzarskiego. Event przebiegł w ciepłej atmosferze łączącej celebrowanie jubileuszu z rozmowami na temat przyszłości.
Fot. Materiały prasowe Domoteka