W pobliżu Ronda Daszyńskiego znajduje się niedawno otwarty pierwszy w Polsce hotel Crowne Plaza – The Warsaw HUB. Spektakularna bryła nowoczesnego obiektu skrywa równie stylowe wnętrza. Nieco eklektyczne, przepełnione tętniącym życiem Warszawy, z pewnością poruszą przybywających do hotelu gości. Do wykończenia wielu przestrzeni wykorzystano materiały hiszpańskiego producenta płyt wielkoformatowych – marki Cosentino.
HUB położony na warszawskiej Woli to nowoczesne, funkcjonalne centrum wypoczynku i spotkań, obok którego z pewnością nie przejdziemy obojętnie. Deweloperem i generalnym wykonawcą budynku jest Ghelamco Poland. Inwestycja to dwa, połączone pomostem wieżowce, w których zaplanowano centra konferencyjne, stresy SPA i relaksu, powierzchnie biurowe oraz hotele. Wnętrza niedawno otwartego hotelu Crowne Plaza zostały zaprojektowane przez warszawską pracownię Tremend.
Wizytówka Warszawy
Głównym motywem przewodnim wystroju Crowne Plaza jest Wisła, z jej dziką naturą oraz otaczająca ją przyrodą. Architekci okazali ogromny szacunek do natury, nie tylko w subtelnych nawiązaniach dekoracyjnych, ale też doborze wysokiej jakości materiałów. W strefach wspólnych pojawił się konglomerat kwarcowy Silestone, produkowany przez markę Cosentino. Filozofią włoskiego producenta jest zrównoważony rozwój, skupiony na dążeniu do gospodarki o obiegu zamkniętym. Materiał wyróżnia wyjątkowa trwałość, twardość oraz odporność na intensywne użytkowanie w strefach publicznych. „Zdecydowaliśmy się na wybór materiału Silestone, ponieważ po pierwsze zależy nam na współpracy z producentami, którzy szanują środowisko naturalne, a po drugie — materiał idealnie wpisał się w naszą koncepcję związaną z motywem przewodnim projektu. Jego przeżylenia przypominają kształtem rzekę, która znalazła się w centrum naszej realizacji” - wyjaśnia architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes zarządu Tremend.
W sercu wielkiego miasta
Części wspólne Crowne Plaza są inspirowane tętniącym życiem wielkiego miasta. Pełne koloru, nasycone nowoczesną elegancją i nieco eklektyczne, łączące pozornie niepasujące do siebie elementy. Dopracowane materiały i detale sprawiają, że wnętrza nie potrzebują wielu dodatkowych ozdobników. Nic tu nie jest przypadkowe. Pięknie wykończone bary: poczynając od spektakularnego baru przy lobby, wykończonego białym konglomeratem Silestone Calacatta Classic z imponującym stelażem w kolorze miedzi, bary restauracyjne, a także Sky Bar na ostatnim piętrze hotelu zachwycają detalami. Luksusową przestrzeń podkreśla iskrząca się czerń Silestone Negro Stellar. Warto także zwrócić uwagę na meble, łączące przyjemne w dotyku skóry i tkaniny. Silestone Eternal Noir na blatach doskonale łączy się z odcieniami ciepłego brązu i starego złota w detalach i lampach. Centrum konferencyjne z kolei utrzymano w nowoczesnym duchu lifestylowym. Wnętrza sprzyjają atmosferze spotkań o różnym charakterze oraz są wyposażone w funkcjonalne rozwiązania technologiczne. „Tego typu projekty, gdzie produkty Cosentino stają się ważnym elementem kompozycji i odgrywają rolę w kreowaniu charakteru miejsca, są dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszy nas, że jakość i wzornictwo materiału Silestone zostały docenione i wykorzystane w tak wielu przestrzeniach. Mamy pewność, że będą cieszyć gości hotelu przez długi czas”- mówi Aneta Konowrocka, Marketing Manager Cosentino Polska.
Magia detali
Każdy z elementów wnętrza wykończono wysokiej jakości materiałami, aby odzwierciedlały wielkomiejski charakter hotelu i spełniały oczekiwania nie tylko krajowych, ale i zagranicznych gości. Dużą rolę gra tu designerskie oświetlenie, ogrom naturalnych roślin zielonych oraz dopasowane meble. Wszystko razem tworzy spójną całość. Warto zwrócić też uwagę na wykonane na zamówienie stoliki NAP z konglomeratu Cosentino. „Naszą przygodę z Cosentino rozpoczęliśmy od pięknej realizacji wyposażenia wnętrz hotelu Crowne Plaza. Byliśmy miło zaskoczeni zarówno jakością produktów, jak i komunikacją i serwisem firmy. Z pełnym przekonaniem będziemy stosować blaty Silestone i Dekton w kolejnych naszych projektach”- mówi Mikołaj Wielowiejski, Dyrektor Handlowy NAP.
Zdjęcia i stylizacja: JAM Kolektyw