Zakończona 30.10.2021 czwarta edycja targów Warsaw Home okazała się niemałym sukcesem marki Cosentino. Dzieło autorstwa Szymona Hanczara było jednym z najczęściej odwiedzanych, komentowanych oraz fotografowanych stoisk na targach. Znany projektant stworzył ekspozycję nawiązującą do hiszpańskich ulic, parków i muzeów, oraz dzieł takich twórców jak Antonio Gaudi, Pablo Picasso i Joan Miro.
Stoisko Cosentino było jednym z najjaśniejszych punktów warszawskiej imprezy, gromadząc setki architektów, projektantów, partnerów biznesowych i klientów marki z całej Europy. Oprócz najnowszych wzorów przygotowanych dla Dekton, Silestone i Sansa, na stoisku można było zobaczyć interesujące wydarzenia przygotowane z myślą o zwiedzających. W wydarzeniach wzięli udział uznani architekci, designerzy, dziennikarze, blogerze i promotorzy sztuki.
Podczas pierwszego dnia można było spotkać się z Szymonem Hanczarem, który zaprojektował stoisko marki. Drugi dzień został poświęcony rozpoczęciu współpracy Cosentino z OW SARP i aspektom takim jak wyzwania współczesnego postrzegania ekologii i przyszłości architektury. Członkami panelu byli Marta Sękulska-Wrońska (prezes OW SARP), Piotr Jurkiewicz (Wiceprezes ds. Architektury Kryzysu Klimatycznego OW SARP), Grzegorz Goworek (współzałożyciel Studio O.) i Michał Bachowski (przedstawiciel portalu Noizz), zaś samo spotkanie zostało poprowadzone przez Ewę Trzcionkę.
Kluczem do odpowiedzialnej architektury jest długowieczność tego co wytworzymy, wykorzystywanie materiałów już zrobionych i produkcja zgodna z zasadami gospodarki obiegu zamkniętego. – mówił Piotr Jurkiewicz, odnosząc się m.in. do zrównoważonej produkcji materiałów Cosentino.
Kolejnego dnia również miał miejsce panel dyskusyjny, w którym wzięli udział: Anna Olga Chmielewska i Jola Skóra (Jam Kolektyw), Aleksander Jankowski (JIO Jankowski Opyrchał), Maria Miland (Art in Architecture Festival), oraz Aneta Konowrockiej (Marketing Manager Cosentino). Rozmowa dotyczyła wartości sztuki w projektach wnętrz i została poprowadzona Ewę Mierzejewską (dziennikarka i historyk sztuki).
Artystyczny klimat stoiska, interesujące dyskusje oraz wysokiej jakości powierzchnie Silestone, Dekton i Sensa sprawiły, że stoisko Cosentino było jednym z najjaśniejszych punktów Warsaw Home&Contact 2021. Dowodzę tego setki rozmów przy stoisku i liczni zwiedzający, zatrzymujący się by podziwiać efekty zastosowania technologii przyjaznej środowisku.
Chociaż wydarzenie dobiegło już końca, marka nie ustaje w działaniach. Do 7.11.21 można wysyłać prace konkursowe na najbardziej kreatywne zdjęcia stoiska Cosentino. Fotografie należy umieścić na swoim profilu społecznościowym, wraz z oznaczeniem profilu @CosentinoPolska oraz hasztagiem #Cosentino_WH2021. 8 listopada w mediach społecznościowych Cosentino zostanie wyłonionych trzech zwycięzców. Główną nagrodą, ufundowaną wspólnie z Ardant.pl, jest lampa Glossy Nordlux, nagrodzona w tym roku statuetką Red Dot.
Fot. Materiały prasowe