15 kwietnia 2020 r. ruszyła platforma e-learningowa marki Pfleiderer, skierowana do projektantów, architektów i wszystkich zainteresowanych. Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do szkoleń, materiałów wideo oraz bieżących informacji o ofercie firmy. W trudnej sytuacji związanej z rozwojem epidemii powstało praktyczne miejsce spotkań online – baza wiedzy, która pozwoli w bezpieczny sposób poszerzyć kompetencje w zakresie pracy z produktami Pfleiderer oraz podtrzymanie ważnych relacji biznesowych. Uczestnicy po odbyciu szkolenia zdają specjalistyczne egzaminy, zyskując wiedzę i umiejętności potwierdzone certyfikatem.
Platforma e-learningowa jest dostępna na stronie internetowej: https://www.pfleiderer-szkolenia.com/. Mogą z niej korzystać pracownicy firmy oraz klienci zewnętrzni z sieci Pfleiderer Partner, stolarze, wykonawcy, architekci i projektanci wnętrz, a nawet osoby prywatne. Rejestracja jest dziecinnie prosta i pozwala na dostęp do bogatej oferty kursów i praktycznych materiałów, w tym wielu wideoporadników.
„Głównym celem uruchomienia platformy było zapewnienie klientom możliwości odbycia szkoleń i poszerzenia wiedzy” – mówi Grzegorz Woźniak, Trener ds. Produktu HPL w Pfleiderer Polska. – „Powstało narzędzie online dostępne z każdego miejsca, bez konieczności podróżowania czy organizacji tradycyjnych szkoleń w różnych zakątkach Polski. To pozwala dotrzeć nam do większej liczby osób, a także buduje lepszą rozpoznawalność marki Pfleiderer. Użytkownicy zyskują zaś znaczną wiedzę na temat produktów, kolekcji oraz bieżących nowości” – dodaje.
Co zawiera platforma?
Zgromadzone na platformie treści podzielono na 4 moduły: szkolenia produktowe, szkolenia live, materiały do pobrania oraz wyniki. W pierwszym module znajdziemy szkolenia na temat firmy i jej produktów, filmy instruktażowe oraz materiały reklamowe. Segment drugi zawiera informacje o webinarach – jak przystąpić do udziału oraz nagrania z prowadzonych cyklicznie webinarów produktowych. Trzeci moduł to materiały, które pomogą utrwalić i rozwinąć zdobytą wiedzę. W czwartym znajdziemy rejestr naszych dokonań i wykonanych testów.
„Platforma e-learningowa Pfleiderer jest bardzo intuicyjna w nawigacji, zawiera nie tylko np. materiały produktowe, lecz przede wszystkim narzędzia i treści szkoleniowe. Dodatkowo cały czas się rozwija, nie jest skostniała. Stale dochodzą nowe filmy, szkolenia, webinary” – podkreśla Grzegorz Woźniak. – „Dostrzegamy wagę procesów digitalizacyjnych i wychodzimy naprzeciw potrzebom użytkowników. W przyszłości platforma będzie też dostępna w języku angielskim” – dodaje.
Pakiety szkoleń dostosowane do potrzeb wielu użytkowników
W module szkolenia produktowe znajdziemy treść podzieloną na 3 kolejne podgrupy: szkolenia podstawowe o firmie i produktach (poziom 1), szkolenia produktowe dla ekspertów (poziom 2) oraz materiały wideo. Podczas szkoleń eksperckich omawiane są takie produkty jak: Płyty surowe, Płyty laminowane i PrimeBoard, HPL i Elementy płaskie, HPL Compact, Blaty robocze i Blaty Duropal Compact oraz Duropal XTerior Compact i wiele innych. Każda część szkoleniowa kończy się egzaminem sprawdzającym, którego zaliczenie pozwala wygenerować indywidualny certyfikatu do pobrania. Certyfikat potwierdza zdobyte podczas szkolenia kompetencje. Materiały wideo to kopalnia wiedzy technicznej na temat HPL, Blatów Duropal Compact i wielu innych produktów marki Pfleiderer.
Spotkania na żywo
Rejestracja na platformie e-learningowa pozwala na udział w webinarach (wideokonferencjach) prowadzonych na żywo. Zaproszenia są rozsyłane indywidualnie, na adres mailowy podawany w formularzu rejestracyjnym. Spotkania na żywo są również rejestrowane i dostępne do późniejszego przejrzenia na platformie. Dzięki temu użytkownicy mogą odświeżyć wiedzę lub pobrać wybrane informacje. Ciekawym rozwiązaniem jest też możliwość udziału użytkowników w rozwoju platformy, poprzez propozycje tematów do omówienia na kolejnych webinarach.
Platforma e-learningowa jest prosta w obsłudze i bardzo intuicyjna. Bogaty zasób treści pozwala poznać ofertę firmy w praktyce, poszerzyć wiedzę oraz ułatwić użytkownikom pracę z produktami. Gorąco zachęcamy do rejestracji!
Nowe kanały komunikacyjne w mediach społecznościowych
Uruchomienie platformy e-learningowej to kolejny krok w działaniach komunikacyjnych firmy. Nowy profil marki na Facebooku Pfleiderer Polska – będzie służył głównie do kontaktu z kontrahentami Pfleiderer Partner, stolarzami oraz wykonawcami. Na profilu będą pojawiały się posty związane z produktami marki, aktualnościami z życia firmy oraz informacjami i poradami specjalistycznymi dla klientów, oraz Partnerów. Będą zamieszczane też informacje na temat rozwoju platformy oraz kolejnych szkoleń. Zaplanowano też prezentację nowej kolekcji.
Marka stawia również na rozwój profilu na Instagramie. To z kolei kanał inspiracyjny i lifestyle’owy, skierowany do projektantów, architektów wnętrz, wykonawców oraz klientów indywidualnych. Na profilu będą publikowane zdjęcia projektów i realizacji architektów z wykorzystaniem produktów marki Pfleiderer. To kopalnia inspiracji oraz pomysłów na aranżację przestrzeni, kolaży i moodboard'ów z zestawieniami połączeń dekorów. W najbliższym czasie marka planuje też uruchomienie nowego profilu w popularnym serwisie YouTube.
Więcej o marce Pfleiderer:
https://www.pfleiderer.com/pl-pl
https://www.facebook.com/PfleidererPolska/
https://www.instagram.com/pfleiderer_polska/