Na mapie Warszawy pojawiło się nowe designerskie miejsce, które dla niektórych stanie się codziennym miejscem pracy, a dla wielu miejscem, w którym podejmą jedne z ważniejszych decyzji w swoim życiu.
21 czerwca odbyło się otwarcie nowego Salonu Sprzedaży firmy deweloperskiej Profbud, zlokalizowanego na warszawskim Bemowie przy ul. Dywizjonu 303 nr 139. Jest to zdecydowanie wyjątkowe miejsce, które łączy w sobie elementy artystyczne i design z nowoczesnymi technologiami i najnowszymi trendami w zakresie kreowania doświadczenia zmysłowego klientów firmy. Profbud nie tylko zrealizował stacjonarny Salon, ale zadbał też o jakość jego wykonania. Wnętrze zaprojektowane zostało przez światowej sławy designera Roberta Majkuta.
„Postawiliśmy na klarowną, czytelną funkcję przestrzeni, jej podział na nowoczesne rozwiązania prezentacyjne zakładające dużą interaktywność z kupującym, ekspozycję zaawansowanych makiet, ściśle idący z wytycznymi marki koloryt, unikalną atmosferę oraz dużą otwartość” – mówił Robert Majkut podczas otwarcia. Wnętrze utrzymane jest w trzech barwach: bieli, czerwieni i czerni, zaś przejścia pomiędzy tymi intensywnymi kolorami łagodzą cieniowania i kształty. Salon wyposażony jest w indywidualnie zaprojektowane meble i nowoczesne materiały, jak np. paperstone czy laboratoryjne szkło, z którego wykonano spektakularną lampę znajdującą się w centralnej części Salonu. Tylną część pomieszczenia zdobi wykonany z drewna, przestrzenny relief, zaś całą kompozycję dopełnia indywidualnie drukowana, cieniowana gradientem wykładzina.
O wyposażenie Salonu w nowoczesne i designerskie rozwiązania zadbało studio THIS, zajmujące się m.in. wzornictwem przemysłowym i architekturą w obszarze detali i wnętrz. THIS wykonało prototypy mebli i opracowało unikalną stylistykę makiet osiedli (Awangardy, Dekady i Stelli) prezentowanych w gablotach. Kamil Pączkowski, design manager z firmy THIS, wraz z zespołem zadbał również o wyposażenie biura w najnowocześniejsze rozwiązania: w blaty biurek sprzedawców wkomponowano ekrany, na których klienci mogą oglądać rzuty mieszkań w 3D, zaś szklane ściany sali konferencyjnej pokryto inteligentną folią (jednym kliknięciem można zmniejszyć jej przezierność). Aby zbudować unikalne doświadczenie dla gości, w salonie emitowany jest specjalnie skomponowany zapach i muzyka, przywodzące na myśl uczucia towarzyszące decyzji o zakupie mieszkania. „Wiemy, jak przełomową decyzją dla wielu naszych Klientów jest zakup mieszkania, dlatego chcieliśmy uczynić ten moment jeszcze bardziej niezwykłym i przyjemnym. Kluczowe jest też to, że chcieliśmy zrobić coś nowego, coś unikalnego, z czym nie mogą oni spotkać się w żadnym innym biurze deweloperskim. Poprzez Salon Sprzedaży chcieliśmy także zwizualizować naszym Klientom, z jaką jakością będą mogli spotkać się na naszych osiedlach. Chcemy kreować produkty szyte na miarę i wyznaczać trendy” – mówił Bohdan Szułczyński, Wiceprezes Zarządu firmy Profbud.
W Salonie Sprzedaży dostępne są trzy najnowsze inwestycje firmy Profbud: osiedla Awangarda, Dekada i Stella.
Więcej informacji www.profbud.info.
Autor: foorni.pl