Producent wykładzin i okładzin meblowych, marka Forbo wśród swoich produktów oferuje Bulletin Board. Jest to linoleum, przystosowane do wykonywania m innymi tablic ogłoszeniowych, plansz na notatki i zdjęcia czy inspirujące moodboardy. Popularna na całym świecie tablica korkowa ma groźnego konkurenta, który pod wieloma względami może ją nawet prześcignąć.
Zaletą Bulletin Board jest jej naturalne pochodzenie. Wytwarza się je z naturalnych, odnawialnych surowców takich jak żywica, drobno mielony korek. Utleniony olej lniany zapewnia masie sprężystość i elastyczność, dzięki czemu jest trwalsza, niż zwykłe korkowe tablice. Materiał Bulletin Board nie kruszy się, a pinezki i szpilki możemy wbijać na całą głębokość, ponieważ produkt ma mały efekt pamięci. Dzięki zawartości żywic powierzchnia Bulletin Board ne przyciąga kurzu i ma właściwości bakteriostatyczne – jest higieniczna i bezpieczna w użytkowaniu w miejscach publicznych, takich jak przychodnie i placówki medyczne czy edukacyjne. Niezwykle ważną zaletą jest też estetyka produktu. Bulletin Board występuje w 15 pięknych, uniwersalnych kolorach: od kilku odcieni szarości przez beż, zieleń i błękit oraz odcienie żółci i pomarańczy. Marka Forbo prodkuje Bulletin Board zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Konkurs „0,6 do kwadratu”
Bulleting Board może stać się doskonałym narzędziem do wykonywania moodboardów, czyli inspirujących tablic, które architekci i projektanci wnętrz wykorzystują podczas codziennej pracy. Właśnie do nich – projektantów, architektów i designerów oraz studentów kierunków kreatywnych i ASP jest skierowany konkurs Forbo „0,6 do kwadratu”. Uczestnicy mają za zadanie stworzyć ciekawe i kreatywne tablice, wykorzystując do tego celu materiał Bulletin Board. Tematem projektu jest przedstawienie siebie – charakteru, zainteresowań, pasji oraz marzeń i celów uczestnika konkursu. Po wypełnieniu formularzu zgłoszeniowego, zamieszczonego w zakładce konkursowej na stronie www.forbo-flooring.pl, każdy z uczestników otrzyma tablicę Bulletin Board o wym. 60 x 60 cm, w jednym z 4 udostępnionych kolorów. Moodbord można stworzyć przy użyciu różnych środków, takich jak próbki materiałów, zdjęć, pamiątek czy ulubionych przedmiotów. Im kreatywniej – tym lepiej! Zdjęcia tablicy z opisem należy przesłać na adres mailowy konkurs@forbo.com.
Spośród nadesłanych zgłoszeń zwycięzcę wskaże znakomite Jury w składzie prof. Jan Sikora, architekt, wykładowca, właściciel pracowni Sikora Wnętrza (przewodniczący jury), Kamil Białas, redaktor naczelny magazynu whiteMAD i portalu whitemad.pl, Magdalena Federowicz-Boule, prezes i dyrektor kreatywna pracowni Tremend, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna magazynów M jak Mieszkanie, Dobre Wnętrze oraz serwisu Urządzamy.pl, dr Szymon Hanczar, architekt, projektant i wykładowca, właściciel Hanczar Studio, Katarzyna Księżopolska, redaktor naczelna portalu MAGAZIF.com, arch. wnętrz Joanna Kulczyńska z pracowni Kulczyński Architekt, fotografka Jola Skóra oraz arch. wnętrz, stylistka i fotografka Anna Olga Chmielewska, które razem tworzą agencję projektową i kreatywną JAM KOLEKTYW oraz arch. Jacek Tryc, właściciel pracowni Jacek Tryc – wnętrza.
Więcej informacji oraz regulamin konkursu na stronie:
https://www.forbo.com/flooring/pl-pl/konkurs-stworz-wlasna-tablice-i-wygraj/p06bmi
Patroni medialni:
Architektura & Biznes, Czas na Wnętrze, Designteka.pl, Dobre Wnętrze, Foorni.pl, LABEL, M jak Mieszkanie, MAGAZIF.com, OKK! Design, Sztuka-wnetrza.pl, Urządzamy.pl, whiteMAD
Fot. Materiały Prasowe Forbo