Tpay to popularny operator płatności online. Podczas zmiany siedziby, firma postanowiła postawić nowe rozwiązania, dostosowane do postepidemicznej rzeczywistości. Nowe biuro jest dostosowane do potrzeb zespołu dzięki szeregowi interesujących rozwiążań. Za aranżację odpowiada zespół Kinnarps.
Sytuacja związana z pandemią wpłynęła na wiele dziedzin naszego życia. Jednym z rezultatów globalnych zawirowań jest wzrost znaczenia zakupów online. Firma musiała dostosować się nie tylko do zmian w skali globalnej, ale również tych na własnym podwórku. Na przestrzeni roku zespół powiększył się z 55 do 80 osób w przeciągu roku, co miało niemały wpływ na decyzje o zmianie siedziby.
Jeszcze przed pandemią właściciele rozważali kwestię przeniesienia głównej siedziby do innego miejsca. Sytuacja związana z koronawirusem sprawiła, że plany uległy dookreśleniu. - Podczas prac nad koncepcją nowego biura zespół projektowy Tpay prezentował dużą otwartość w stosunku do naszych pomysłów, ale przede wszystkim wymagań poszczególnych swoich zespołów. Dla Tpay najważniejsi byli pracownicy i ich potrzeby - mówi Monika Papiernik z Kinnarps.
Nowe biuro wyróżnia się nie tylko ze względu an piękny widok na panoramę Poznania, ale przede wszystkim na funkcjonalność. Podzielona na strefy przestrzeń zapewnia każdemu odpowiednie warunki do pracy: od specjalistów pracujących z poufnymi dokumentami poprzez handlowców, na zespołach kreatywnych kończąc. Jednym z ciekawszych rozwiązań jest brak stałych miejsc pracy. Zarówno stanowiska pracy jak i miejsca spotkań rezerwuje się za pomocą aplikacji.
Openspace w nowej siedzibie nijak nie przypomina negatywnie kojarzonych otwartych przestrzeni. Pomiędzy stanowiskami nie brakuje naturalnej, żywej zieleni. Komfort pracy zapewnia również interesujące rozwiązanie w postaci podwieszanych, wygłuszonych paneli. Wykładzina nie tylko ładnie prezentuje, ale również wygłusza kroki. Tuż obok openspace znajdują się miejsca spotkań, których nieprzepuszczające dźwięków ściany zapewniają komfort pracy i prywatność.
- Wartości naszej organizacji, które wskazują pracownicy, czyli zaufanie, kreatywność, elastyczność i wsparcie, są odzwierciedlone w użytych w biurze materiałach, formie i kolorach. Bardzo się cieszę, że pracujemy w tak przyjaznym otoczeniu, skłania ono do większych interakcji oraz wspiera pracowników fizycznie i psychicznie - opowiada Natalia Dykiert, Head of People w Tpay.
Nowa siedziba Tpay udowodniła, że firma nie tylko przoduje w kwestii rozwiązań w branży płatności online, ale również kreowania współczenych miejsc pracy, łączących funkcjonalność z przystępnością.
Fot. Materiały prasowe